FRIGĂRUI DE PUI MARINATE ÎN IAURT


Când nu mai știți cum să pregătiți pieptul de pui, e musai să încercați rețeta asta. Adio, pieptului de pui fad și uscat! Cu cât reușiți să lăsați mai mult la marinat carnea, cu atât rezultatele vor fi mai spectaculoase.

INGREDIENTE:

- 800 g piept de pui;
- 250 g iaurt grecesc;
- 1 linguriță de praf de usturoi;
- 1 linguriță de amestec de legume uscate;
- 1 linguriță de busuioc;
- zeama de la 1/2 de lămâie;
- 1/2 de linguriță de ras el hanout;
- sare și piper.


Am spălat carnea și am tăiat-o în cubulețe potrivite pe care le-am pus într-o pungă pentru congelator, cu fermoar. Am adăugat condimentele, sucul de lămâie și iaurtul, apoi am amestecat bine de tot, astel încât fiecare bucățică de carne să primească partea ei de marinadă. Despre ras el hanout, v-am povestit aici.


Am dat carnea la congelator pentru 3 ore, atât timp am avut la dispoziție. Vă recomand să o lăsați între 3 și 12 ore, rezultatele sunt din ce în ce mai bune, cu cât carnea este marinată mai mult.

Am scos carnea din frigider și am pregătit frigăruile. În prealabil, am pus bețele în apă pentru 30 de minute.




Am încins tava grill și am pus o hârtie de copt pe ea. Vă recomand trucul acesta, în caz că nu îl știați deja, veți face mai puțin fum în casă și veți scăpa de chinul frecatului tigăii. Am lăsat frigăruile până s-au rumenit bine, pe toate părțile.



Poftă bună!



Comentarii

Postări populare