BAGHETE CU SEMINȚE



Am făcut un inventar sumar al congelatorului și am stabilit că avem prea multe vinete, așadar am făcut această rețetă de salată de vinete. Însă cu ce s-ar asorta salata de vinete? Cu brânză sărată, roșii și pâine proaspătă cu coaja crocantă. Așadar, am încropit rapid un aluat.

INGREDIENTE: (2 baghete)

- 200 ml apă călduță;
- 330 g făină;
- 4 g zahăr;
- 6 g sare;
- 5 g drojdie uscată;
- 2 linguri de amestec de semințe;
- 2 linguri de griș.

Am pus apa, făina, zahărul și sarea în cuva mașinii de pâine, Separat, în compartimentele dedicate am pus semințele și drojdia pentru ca mașina să le folosească la momentul potrivit.

Am pus la programul de frământat și dospit care durează aproximativ o oră și jumătate.

Când aluatul a fost gata, l-am pus pe masa de lucru, directe pe planșeta de silicon.


Am împărțit aluatul în două bile aproximativ egale. Dacă doriți să iasă perfect egale, folosiți cântarul.


Am dat formă baghetelor, având grijă ca la final să presez bine marginile și să le așez în tavă cu lipitura în jos.


Am pudrat cu griș baghetele, apoi le-am crestat pe diagonală cu un cuțit foarte ascuțit, după care le-am lăsat să crească (acoperite cu folie de plastic) pentru aproximativ 45 de minute.



Am încins cuptorul la 200 de grade și am pus în el o tavă cu apă caldă, pentru ca pâinea să nu se usuce excesiv.

Am lăsat baghetele la cuptor pentru aproximativ 45 de minute. Au ieșit minunate, cu coaja crocantă și miezul pufos, exact cum cerea salata de vinete.


Poftă bună!

Comentarii

Postări populare