PASTE CU SPANAC ȘI CREVEȚI ÎN SOS DE SMÂNTÂNĂ



Această rețetă a luat naștere încercând să încropesc un prânz rapid, din ingredientele pe care le aveam la îndemână, de aceea nici nu prea i-am făcut poze. A ieșit minunată, așa că vreau să o împărtășesc cu voi. Sunt convinsă că vă doriți o rețetă pentru o masă delicioasă, gata în cel mult 15 minute!

INGREDIENTE:

- 250 g penne integrale;
- 125 g baby spanac;
- 250 g creveți decorticați;
- 350 ml smântănă pentru gătit;
- 50 ml vin alb;
- 2 căței de usturoi;
- 1 lingură de ulei de măsline;
- 1 lingură de parmezan ras;
- sare și piper.

Am pus pastele la fiert, conform indicațiilor de pe ambalaj.

Am folosit creveți congelați, parțial decorticați (aveau codițele) de la Lidl. I-am scos din congelator și i-am pus în tigaia unsă cu ulei de măsline direct congelați. Când s-au decongelat am adăugat usturoiul pisat și vinul, i-am lăsat cam 2 minute, apoi i-am scos pe o farfurie. Creveții gătiți în exces devin cauciucați.

Peste sosul din tigaie am adăugat smântâna pentru gătit (de 20% grăsime am folosit eu) și spanacul spălat.


Am lăsat să se înmoaie bine spanacul (cam 3-5 minute), apoi am potrivit de sare și piper, am adăugat parmezanul, pastele fierte și scurse și creveții deja gătiți. Am amestecat totul bine și masa e servită!

Poftă bună!


Aici găsiți și alte rețete de paste cu fructe de mare și sos alb.

Comentarii

Postări populare