CHEESECAKE CU FRUCTE DE PĂDURE (FĂRĂ ZAHĂR, FĂRĂ GLUTEN, KETO)



Cheesecake de dietă cu gust de cheesecake adevărat și fără mustrări de conștiință. Cum se poate? Ei bine, este chiar simplu. Vă invit să testați rețeta și să vă delectați cu un desert savuros, indiferent de dieta pe care o țineți.

INGREDIENTE: (2 PORȚII)

1. CRUSTA:

- 30 g făină de migdale;
- 15 g unt topit;
- 1 linguriță de vanilie;
- 10 g îndulcitor natural;

2. CREMA DE BRÂNZĂ:

- 125 g cremă de brânză light;
- 1 ou;
- 30 g îndulcitor natural;
- 2-3 picături de extract de lămâie;

3. TOPPING DE FRUCTE DE PĂDURE:

- 150 g fructe de pădure;
- 2 linguri de îndulcitor natural.


Am topit untul și am uns vasele de copt cu o pensulă. Eu am folosit 2 vase ramekin, mi se par ideale porțiile obținute.


Am amestecat restul de unt topit cu făina de migdale, îndulcitorul și vanilia. Am obținut o textură nisipoasă, împărțit aluatul în două și am presat în fiecare dintre forme.


Am dat crusta la cuptor pentru 8 minute la 180 de grade. Între timp, am pregătit crema de brânză. Am mixat crema de brânză cu îndulcitorul până ce s-a topit, după care am adăugat oul și extractul de vanilie.


Am scos formele și am lăsat să se răcorească puțin. (minimum 10 minute)


Când s-au răcit puțin am turnat crema de brânză și am dat din nou la cuptor, pentru aproximativ 35 de minute, la 180 de grade. (până ce scobitoarea iese curată din cremă)


Puteți servi ca atare, cu dulceață fără zahăr, fructe proaspete sau să continuați cu topping-ul de fructe de pădure.

Am pus fructele congelate împreună cu îndulcitorul într-o cratiță, la foc mic și am lăsat să fiarbă până s-au îngroșat suficient.



Am lăsat atât cheesecake-ul, cât și topping-ul să se răcească la temperatura camerei, apoi am pus topping peste crema de brânză și am dat formele la frigider pentru minimum 4 ore.




Este un desert absolut delicios, are gust perfect de cheesecake și îl puteți servi fără să vă certe cântarul!

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare