LIPIE DIN OMLETĂ UMPLUTĂ CU RICOTTA, ROȘII ȘI AVOCADO (IDEE DE MIC DEJUN)



Îți e poftă de o lipie umplută, însă ești la dietă? Îți propun o variantă delicioasă, sănătoasă și cu doar 250 kcal/porție. Sună tentant, nu?

INGREDIENTE: (1 porție)

- 2 ouă;
- o mână de baby spanac;
- 40 g ricotta;
- 3 roșii cherry;
- 1/3 avocado;
- sare, piper, fulgi de chilli.


Am bătut ouăle împreună cu condimentele și frunzele de spanac, după care am copt omleta, într-o tigaie antiaderentă. Dacă nu aveți o tigaie foarte bună, ungeți tigaia cu un strop de ulei și absorbiți excesul cu un șervețel.


Am uns omleta cu ricotta, am adăugat roșiile și avocado tăiate bucățele, apoi am rulat.


A ieșit un mic dejun copios și sățios. Poate fi, la fel de bine, și un prânz de luat la pachet sau o cină rapidă.


Poftă bună!

Comentarii

Postări populare