MÂNCARE DE FASOLE PĂSTĂI CU MUȘCHI DE PORC


Aceasta este, fără îndoială, una dintre rețetele copilăriei. Carnea pe care o adăuga mama Tia era diferită: vara folosea pui de curte, iar iarna folosea carne de porc. În post, o făcea simplă, fără carne, și era foarte bună și așa! Eu vă recomand să o testați, este o mâncare sățioasă și foarte gustoasă, având totodată calitatea de a fi redusă caloric.

INGREDIENTE:

- 1 kg fasole galbenă congelată;
- 800 g mușchi de porc;
- 2 cepe;
- 1 morcov;
- 1 ardei kapia;
- 1 lingură de ulei;
- 1 lingură de bulion;
- 1 linguriță de cimbru;
- 1 linguriță de boia de ardei dulce;
- 1/2 de linguriță de piper;
- 1 linguriță de sare;
- 1/4 de linguriță de fulgi de chilli; (opțional)
- pătrunjel verde.


Am curățat legumele și le-am tocat.


Le-am pus apoi la înăbușit într-o lingură de ulei și 1/2 de pahar cu apă. Când ceapa s-a înmuiat puțin, am adăugat și carnea tăiată felii.


Nu obișnuiesc să prăjesc ceapa în mâncare, așa că folosesc tehnica ”înăbușitului”, adică foarte puțin ulei amestecat cu apă, întrucât este o metodă mult mai dietetică de a găti și se potrivește și pentru meniul celor mici.

Am lăsat carnea să se înăbușe pe ambele părți, apoi am completat cu apă cât să o acopere și am lăsat să fiarbă, pe foc mic, pentru aproximativ 45 de minute.

După trecerea acestui interval de timp, am încercat carnea, am văzut că e pătrunsă bine, apoi am adăugat păstăile și am mai completat cu apă. Am lăsat păstăile să fiarbă aproximativ 20 de minute. Gustați și vedeți când sunt fierte.


Am adăugat condimentele și bulionul și am lăsat să fiarbă împreună încă vreo 10 minute, până ce apa scade suficient. Puteți îngroșa sosul cu făină, însă nu vă recomand. Este foarte bun exact cum e, important este să îl lăsați să scadă până la consistența dorită.


Am stins focul și am presărat pătrunjel verde. Mâncarea de păstăi cu mușchi de porc este gata!


O puteți servi alături de salată verde sau murături. 

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare