PIGS IN A BLANKET (CÂRNĂCIORI ÎN FOITAJ)



Este o idee bună pentru aperitiv sau chiar pentru un mic dejun de sărbătoare, alături de ouă și salată. Se fac în aproximativ 20 de minute, cu un minim de efort sau pricepere. Îmi rămăsese o bucățică de aluat nefolosit, așa că i-am găsit o întrebuințare foarte gustoasă, pe care vreau să o împart cu voi!


INGREDIENTE (6 bucăți)

- 1/4 de foaie de aluat de foitaj din comerț;
- 3 cârnați cabanos;
- 1 gălbenuș de ou;
- 1 lingură de semințe de susan.

Am porționat aluatul și mi-au ieșit fix 6 bucăți, astfel că am tăiat cabanoșii în două și i-am învelit în aluat. Dacă intenționați să îi folosiți pe post de aperitiv, puteți face bucăți și mai mici, sferturi de cabanoși. Noi i-am servit la micul dejun, lângă salată și ouă ochi gătite în tigaia antiaderentă.


După ce am îmbrăcat fiecare bucată în aluat, am pensulat deasupra cu gălbenuș de ou, apoi am presărat semințe de susan.


Am dat la cuptorul încins, la 200 de grade, pentru aproximativ 15 minute.


Sunt foarte buni, însă vă recomand porții mici, servite ocazional, pentru că nu sunt deloc dietetici. Însă sunt perfecți pentru platourile cu aperitive, să vă răsfățați invitații. Pe principiul, dacă eu nu slăbesc, măcar să se îngrașe și prietenii mei, nu?

Poftă bună!


Comentarii

Postări populare