BRIOȘE APERITIV



Această rețetă de brioșe aperitiv vă ajută să reciclați diverse bucățele de preparate și legume uitate prin frigider, să le dați o formă nouă și delicioasă. Cu aproximativ 100 kcal/bucată, pot fi parte dintr-un aperitiv festiv, pot fi consumate pe post de gustare, luate la pachet la birou sau la școală, savurate la micul dejun. Doar imaginația voastră e limita!

Se prepară rapid, nu necesită niciun fel de tehnici culinare complicate și se pot consuma calde sau reci, păstrându-se grozav 3 zile la frigider.

Dacă preferați forma de chec, aveți o rețetă de chec aperitiv chiar aici.


INGREDIENTE: (10 bucăți)

- 100 g cașcaval;
- 100 g șuncă presată; (sau alt preparat slab)
- 1 castravete murat mediu;
- 1/4 de ardei gras;
- 75 g făină;
- 3 ouă;
- 2 linguri de ulei;
- 1 linguriță de praf de copt.

Am tăiat mărunt șunca, ardeiul gras și castravetele și am ras cașcavalul. Am folosit un cașcaval cu conținut redus de grăsimi.



Am mixat ouăle cu făina și praful de copt cernute, apoi am adăugat restul ingredientelor și am amestecat bine cu o spatulă. Nu este nevoie de sare sau piper, împrumută de la restul ingredientelor. Dacă vă place mai sărat, puteți adăuga și măsline în compoziție.


Am pregătit tava pentru brioșe și am folosit hârtie specială. Am umplut cam 3/4 formele de brioșe. Puteți folosi și forme de silicon sau să renunțați la porționarea individuală și să puneți toată compoziția la un loc.


Am dat la cuptorul preîncălzit, la 180 de grade, pentru aproximativ 20 de minute. (până trec testul scobitorii)


Culoarea frumoasă am obținut-o folosind ouă de țară, dar și un praf de copt cu șofran.



Sunt minunate alături de legume proaspete și/sau ketchup, atât calde, cât și reci.

Poftă bună!






Comentarii

Postări populare