TIRAMISU RAPID (FĂRĂ OU)


Nu am agreat niciodată ideea de a mânca ou crud, indiferent că este vorba de ou din comerț sau ou de țară. Pur și simplu nu mă împac cu ideea. De aceea, prefer maioneza pasteurizată și crema de tiramisu fără ou, chiar dacă nu e la fel ca în rețeta originală. În plus, fiind însărcinată, ouăle crude îmi sunt total interzise, așa că vă propun varianta mea de tiramisu pe care să o testați dacă nu vă plac ouăle crude sau vă aflați într-una din situațiile care vă împiedică să le consumați.

INGREDIENTE:

- 200 g pișcoturi;
- 500 g mascarpone;
- 200 ml smântână pentru frișcă;
- 5 linguri de îndulcitor natural;
- 50 ml lapte;
- 50 ml cafea tare;
- 1 linguriță extract de vanilie;
- cacao și fulgi de ciocolată pentru ornat;


Am amestecat laptele cu cafeaua tare, nu am îndulcit acest amestec, însă o puteți face dacă preferați. Eu consider că pișcoturile sunt suficient de dulci. Am însiropat jumătate din pișcoturi în acest amestec și le-am așezat într-o tavă.


Am bătut smântâna pentru frișcă până a devenit o frișcă tare, apoi am adăugat brânza mascarpone și am omogenizat. Am așezat jumătate din cantitatea de cremă peste primul rând de pișcoturi, apoi am pus un nou rând.


Am nivelat restul de cremă rămasă peste pișcoturi, apoi am pudrat cu caco și ciocolată neagră rasă.


Se dă la rece minimum 2-3 ore înainte de servire.

Poftă bună!

Alte rețete de tiramisu găsiți aici.



Comentarii

Postări populare