PULPE CROCANTE LA CUPTOR (FĂRĂ ULEI)



Mâncatul dietetic nu e chiar greu, este nevoie doar de multă ambiție. Cu toate acestea, este imposibil să nu apară, din când în când, pofte ce nu vor să plece cu niciun pahar de apă sau shake proteic.
Dacă vă e poftă de pui prăjit, crocant și puțin picant, dar nu vreți să folosiți ulei, vă las aici această rețetă, perfectă pentru un cheat meal fără mustrări de conștiință.

INGREDIENTE:

  • 6 pulpe superioare de pui, fără piele;
  • 100 g pesmet;
  • 50 g parmezan ras;
  • 2 ouă;
  • 50 g făină;
  • Condimente, după gust. 

Am pregătit pulpele, le-am dat jos pielea și le-am șters cu un prosop de hârtie, apoi le-am condimentat. Eu am folosit sare, piper, un amestec de verdețuri mediteraneene, fulgi de piri-piri și ras el hanout. Ca paranteză, ras el hanout este un amestec oriental de condimente. Numele său înseamnă “cel mai bun din magazin”. Există mai multe rețete pentru ras el hanout, eu folosesc acum un amestec de la Fuchs, care conține: coriandru, chimion, cardamom, scorțișoară, piper negru, anason, chilli, curcuma, boia dulce, ghimbir, usturoi, cuișoare, anason stelat, nucșoară, petale de trandafir, chimen negru, flori de lavandă și piper de Guineea. Este un condiment grozav pentru mai toate tipurile de carne, orez, cus-cus, etc. Dacă nu l-ați încercat încă, e momentul!

Revenind la pulpele crocante, am pregătit 3 boluri: unul cu făina, unul cu ouăle bătute și ultimul în care am pus pesmetul amestecat cu parmezanul. Am dat fiecare bucată de pui prin făină, ou și pesmet, apoi am așezat în cratiță. 




Am folosit o cratiță cu strat de piatră antiaderent. Dacă nu aveți un vas bun care să nu lipească, folosiți hârtie de copt. 

Am dat la cuptor, la 180 de grade, pentru aproximativ 60 de minute. După primele 30 de minute, am întors pulpele. 

Se potrivesc de minune cu acest sos de iaurt cu usturoi sau salată.



Poftă bună!

Comentarii

Postări populare