CHEC APERITIV


Când nu mai știți cu ce să vă surprindeți invitații și să arate demențial pe platoul cu aperitive, vă invit să testați următoarea rețetă. Vă mai vând un pont: este o metodă extraordinară de a recicla diverse resturi de cașcaval sau mezeluri și de a le da o formă nouă și delicioasă. Ne apucăm de treabă?

Pregătirea durează în jur de 15 minute, iar coptul (în funcție de cuptor), între 45-60 de minute.

INGREDIENTE:

- 200  g cașcaval ras;
- 200 g măsline feliate;
- 100 g șuncă de Praga/alt preparat;
- 150 g amestec de gogoșari și castraveți murați tăiați și scurși;
- 150 g făină;
- 6 ouă;
- 5 linguri de ulei;
- 2 lingurițe rase de praf de copt;
- ketchup (opțional).

Pregătirea este o joacă. Mixați ouăle până își dublează volumul, apoi adăugați făina cernută cu praful de copt și amestecați bine. Puneți toate celelalte ingrediente și omogenozați cu o spatulă, apoi turnați amestecul într-o tavă de chec, tapetată cu hârtie de copt. (eu am folosit o formă de carton pe care am pus-o într-o tavă obișnuită)


Am turnat deasupra câteva fire de ketchup, apoi le-am făcut un fel de model din scobitoare. Îmi place ketchup-ul atât pentru aspect, cât și pentru gust.


Am dat la cuptor, la 170 de grade, pentru aproximativ 60 de minute, până când a trecut testul scobitorii. În ultimele 10 minute l-am acoperit cu hârtie de copt, să nu se rumenească prea tare. Dacă preferați porțiile individuale, îl puteți pune la copt în forme de brioșe și reduceți timpul de coacere.

Din păcate, nu am apucat să fac poze în secțiune, a fost rapid devorat la masa de Crăciun. Promit să revin cu poze data viitoare când îl voi pregăti.

Între timp, aștept pozele cu checurile voastre!

Poftă bună și sărbători liniștite!

Comentarii

Postări populare