MUȘCHI DE PORC ÎN SOS DE VIN ȘI SMÂNTÂNĂ




În ton cu frigul de afară, vă propun să gătiți astăzi o mâncare delicioasă și consistentă. Confort food, cum ar spune americanii. Bună de savurat în căldura casei, alături de familie.

INGREDIENTE:

  • 600 g mușchi de porc tăiat rondele;
  • 200 ml smântână pentru gătit;
  • 100 ml vin alb;
  • 150 ml apă/supă;
  • 50 g unt;
  • 5 căței de usturoi;
  • 50 g făină;
  • Sucul de la o lămâie;
  • 1/2 de legătură de pătrunjel;
  • 25 g parmezan ras;
  • Sare și piper. 

Am feliat mușchiul în rondele potrivite, le-am condimentat, apoi le-am tăvălit puțin prin făină. 

Am pus la încins o tigaie, împreună cu untul și am prăjit bucățile de carne cam 3-4 minute pe fiecare parte. Dacă vreți ca preparatul să fie carb free, puteți sări peste făină, însă făcute după recomandarea mea, bucățile de carne vor căpăta o crustă delicioasă la prăjit. 


După ce rumeniți carnea pe ambele părți, o scoateți și o lăsați deoparte. 



În tigaia încinsă puneți usturoiul pisat, lăsați câteva minute, apoi stingeți cu apă/supă și vin. Adăugați, pe rând: smântâna, sarea, piperul și carnea. Lăsați sosul să fiarbă și să scadă aproximativ 5 minute, apoi stingeți focul, adăugați parmezan ras și pătrunjelul. 



Se poate servi ca atare sau cu garnitură de cartofi copți sau piure de legume. 

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare