BRIOȘE CU MASCARPONE ȘI VIȘINE (BABY FRIENDLY)



Prăjiturele cu foarte puțin zahăr sau chiar deloc pentru că este opțional, bune de savurat de la mic la mare, adaptate copiilor cu vârsta de peste 1 an sau chiar și celor mai mici dacă omiteți zahărul și ați introdus deja restul ingredientelor în alimentația bebelușului. 

Pentru cei mici și foarte mici pot ține loc de cină sau gustare. 


Moi, pufoase și aromate, le veți îndrăgi de îndată! Pot fi luate la pachet, la grădi, școală sau birou. 



INGREDIENTE: (12 brioșe)
  • 250 g mascarpone;
  • 2 ouă;
  • 2 linguri de zahăr brun; (opțional)
  • 1 lingură de extract de vanilie;
  • 80 g făină de migdale;
  • 110 g făină de grâu;
  • 60 ml lapte;
  • 1/2 linguriță praf de copt bio. 


Am mixat brânza mascarpone cu ouăle, zahărul, laptele și vanilia până am obținut o cremă fină. Separat, în alt bol, am amestecat ingredientele uscate: făina de migdale, praful de copt și făina de grâu, apoi le-am încorporat în crema de mascarpone. 



Am folosit o tavă de brioșe, în care am pus forme de hârtie pentru brioșe pe care le-am umplut cam 3/4 cu aluat.


 Peste aluat am pus câte 1-2 vișine. Eu am folosit congelate, așa că le-am lăsat să se decongeleze lent înainte și am scurs bine zeama înainte de a le folosi.


Am dat la cuptor, la 180 de grade pentru aproximativ 30 de minute. (până trec testul scobitorii)

Se pot servi ca atare sau cu topping de dulceață. 
Poftă bună!



Comentarii

Postări populare