Idee pentru mic dejun: ouă în cuib


Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei și este obligatoriu să nu săriți peste ea. Vă propun un mic dejun delicios, gata în 15 minute, iar cât se prepară aveți timp să vă pregătiți pentru muncă sau să îi pregătiți pe cei mici. 

INGREDIENTE: (3 porții)

- 10 g unt;
- 3 felii șuncă de pui;
- 3 ouă;
- sare, piper, condimente.

Am folosit o tavă de brioșe, am uns formele cu unt, am așezat o felie de șuncă de pui, apoi am spart câte un ou peste. Am condimentat cu sare, piper și ierburi aromatice, apoi am dat la cuptor pentru aproximativ 15 minute, la 200 de grade. Puteți ajusta timpul de coacere, pentru ouă moi, sunt suficiente 7-10 minute.



Am servit pe o felie toast cu cașcaval, alături de roșie. Delicios!

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare