CHIFTELUȚE DIN PIEPT DE CURCAN CU LEGUME (la cuptor)




Chiftelele sunt un fel de mâncare versatil, nelipsite de pe mesele de sărbătoare sau după mesele obișnuite, uscate, cu sos, pe post de fel principal lângă piure sau ca aperitiv. Sunt multe feluri în care poți face chiftele, o altă rețetă de-a mea o găsiți aici. Vă propun astăzi o rețetă de chiftele cu crustă rumenă și interior pufos. Am ales să le coc la cuptor pentru a reduce valoarea calorică, însă vor ieși delicioase și dacă intenționați să le prăjiți în baie de ulei.


INGREDIENTE:

- 500 g piept de curcan tocat;
- 1 ceapă;
- 1 morcov;
- 1 cartof;
- 2 căței de usturoi;
- 2 ouă;
- miezul de la o felie de pâine (înmuiat și scurs);
- 1/2 legătură de mărar;
- 1/2 legătură de pătrunjel;
- sare și piper, după gust.


Am tocat pieptul de curcan la robotul de bucătărie. Vă recomand, dacă aveți posibilitatea, să nu cumpărați carne gata tocată. Este mult mai sigur să o tocați în bucătăria voastră, aveți controlul absolut al prospețimii.


Tot în vasul robotului de bucătărie am pus și am tocat: usturoiul, ceapa, cartoful, morcovul și verdeața.


Am pus într-un bol carnea, legumele, ouăle și miezul de pâine, am condimentat cu sare și piper, apoi am amestecat până am omogenizat compoziția.

Am format chifteluțele și le-am pus în tavă, pe hârtie de copt.


Am dat la cuptor, la 180 de grade, pentru aproximativ 40 de minute. (până se rumenesc frumos)


Poftă bună!




Comentarii

Postări populare