SOS DE USTUROI CU TELEMEA ȘI MĂRAR



Mujdeiul este sosul preferat al românilor, fără îndoială. Pentru a diversifica și a diminua efectele nedorite ale usturoiului, pot exista zeci de variațiuni pe această temă. Vă propun astăzi o rețetă de sos de usturoi, între mujdei și tzatziki, care se potrivește de minune alături de friptură și/sau cartofi, legume la grătar/cuptor.

INGREDIENTE:

- 200 g smântână 15%;
- 2 -3 căței de usturoi;
- 1 castravete mic;
- 50 g telemea;
- câteva fire de mărar.

Am ras castravetele și l-am scurs bine de zeamă, am adăugat usturoiul pisat, smântâna și telemeaua rasă. Am amestecat bine, apoi am adăugat câteva fire de mărar tocat. Foarte simplu și nemaipomenit de gustos!

Alte rețete de sos de usturoi găsiți aici și aici.

Poftă bună!




Comentarii

Postări populare