BUDINCĂ DE CHIA CU LAPTE DE MIGDALE ȘI FRUCTE



Pe post de mic dejun delicios, gustare hrănitoare sau chiar desert dietetic, budinca pe care v-o propun azi are 220 kcal. Adică la fel cât vreo 4 bucățele de ciocolată. Semințele de chia sunt minunate, conțin de cinci ori mai mult calciu decât laptele, de trei ori mai mulți antioxidanți decât afinele, de trei ori mai mult fier decât spanacul, de două ori mai multe proteine decât orice alte semințe și de două ori mai mult potasiu decât o banană. 

INGREDIENTE:

- 150 ml lapte de migdale;
- 2 linguri de semințe de chia;
- 1/2 de banană;
- 1 linguriță de miere;
- 100 g amestec fructe de pădure.

Am tăiat bucățele de banană și le-am pus pe fundul vasului în care am preparat budinca. Banana are rol de îndulcitor pentru că am folosit doar o linguriță de miere. (8 g). 


Am măsurat laptele, am adăugat semințele și am amestecat bine, apoi am dat la frigider cam 4 ore. Puteți da și peste noapte dacă intenționați să savurați pe post de mic dejun.


Cam așa arată budinca, după cele 4 ore:


Am adăugat fructele de pădure, lăsate în prealabil la decongelat și gata!


Poftă bună!







Comentarii

Postări populare