CHEC PUFOS CU IAURT (REȚETA DE BAZĂ)




Vă propun astăzi cea mai simplă și la îndemână rețetă de chec. Pufos și aromat, fără cântar, fără multe vase murdărite și cu reușită garantată.


INGREDIENTE:

- 1 pahar de iaurt;
- 1 1/2 zahăr;
- 1/2 pahar de ulei;
- 3 pahare de făină;
- 1 lingură de extract de vanilie;
- 1 plic de praf de copt;
- 4 ouă.


Am folosit drept măsură paharul de iaurt, de 150 g. Am mixat toate ingredientele într-un bol. 


Am tapetat o formă de chec cu hârtie de copt și am pus aluatul în tavă.


Am dat la cuptor, la 170 de grade, pentru aproximativ 45 de minute, până a trecut testul scobitorii. Am obținut un chec foarte pufos, fără efort și fără cântar. Este aromat și fraged, are o textură grozavă. Îl puteți folosi și ca blat de tort sau îl puteți îmbogăți cu cacao, nuci sau fructe, după plac.



Alte două variante de chec găsiți aici. 

Poftă bună!



Comentarii

Postări populare