NOODLES CU FRUCTE DE MARE ȘI SOS ALB DE SPANAC



O rețetă mediteraneană, gata în 15 minute, potrivită și celor mai pretențioși gurmanzi. 

INGREDIENTE:

- 125 g noodles din grâu integral;
- 250 g fructe de mare;
- 200 ml smântână pentru gătit;
- 3 cubulețe de spanac congelat;
- 3 căței de usturoi;
- 50 g brânză rasă (cheddar și parmezan)
- 1 lingură ulei de măsline;
- 5 roșii cherry tăiate în sferturi;
- 50 ml vin alb;
- Sare și piper.

Se pun pastele la fiert conform instrucțiunilor de pe ambalaj, după fierbere se scot într-o strecurătoare, se spală sub jet de apă rece și se lasă deoparte.



Am călit fructele de mare în ulei de măsline, am adăugat usturoiul, am asezonat cu sare și piper, am stins cu vin, apoi am lăsat să se evapore tot lichidul. (4-5 minute). Am folosit un amestec congelat de fructe de mare de la Lidl. 

Separat, într-o tigaie încăpătoare, am pus smântâna de gătit, împreună cu brânza, spanacul și roșiile cherry și am lăsat să dea în clocot, după aceea am adăugat fructele de mare și pastele. Dacă veți considera necesar, puteți adăuga sare și piper și în sos. Eu am considerat că nu este nevoie, brânza vine deja cu o tentă sărată, plus că deja erau condimentate fructele de mare.

Am amestecat pentru ca pastele să împrumute aromele minunate ale sosului și gata, sunt numai bune de mâncat!

O altă variantă de noodles cu sos alb găsiți aici.

Poftă bună!






Comentarii

Postări populare