SALATA DE TON CU PASTE DE NĂUT


Un prânz dietetic, bogat în proteine și plin de savoare! Nu sunt un mare fan al salatelor, în general. Chiar dacă aleg să mănânc dietetic, prefer să gătesc orice altceva decât salata. Zilele trecute, la cumpărături, mi-au atras atenția pastele din năut, cu conținut proteic ridicat. Le-am cumpărat, dar fără a avea în minte rețeta la care le voi folosi, așa cum de multe ori se întâmplă. 
Astăzi, fiind nemaipomenit de cald, am căutat să pregătesc ceva rapid (idee de bază când ai copil mic!), dar și ușor. Așa s-a inventat rețeta ce urmează. 

INGREDIENTE: (2 porții mari)

  • 100 g paste de năut;
  • 1 conservă de ton în suc propriu;
  • 1/2 salată verde;
  • 10 roșii cherry;
  • 1/4 ardei kapia;
  • 100 g porumb din conservă;
  • 2 ouă fierte;
  • 1 lingură de ulei de măsline;
  • Zeama de la 1/2 de lămâie;
  • Sare și piper. 

Am fiert pastele conform instrucțiunilor de pe cutie, apoi le-am clătit cu apă rece. Am fiert și curățat ouăle, după care am pregătit restul ingredientelor. Am tăiat totul în bucăți potrivite, am asezonat cu sare, piper, ulei de măsline și zeama de lămâie. 

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare