QUESADILLA CU PUI



E cineva căruia să nu îi placă quesadilla? Este un fel rapid de mâncare, foarte sățios și este, totodată, o metodă foarte eficientă de a recicla diverse resturi rămase de la o masă precedentă.

Imaginația voastră este limita acestei rețete. Poate fi umplută cu legume și brânză sau putem adăuga fructe de mare sau carne, în orice combinație este pe placul vostru.

Eu vă propun o variantă cu pui, întrucât aveam rămase două pulpe, pregătite așa cum v-am arătat în această rețetă.

INGREDIENTE: (2 PORȚII)

- 4 tortilla din grâu integral;
- 2 pulpe dezosate și tăiate cubulețe;
- 100 g brânză; (am folosit un amestec de emmental și cheddar)
- roșii cherry tăiate, fără miez;
- ardei gras;
- ceapă roșie;
- castraveți murați;
- sos pesto roșu.

Am pregătit pe rând toate ingredientele, e important să fie totul pregătit pentru că lucrurile merg foarte repede!

Am așezat în tigaie prima tortilla, apoi am pus deasupra ei ingredientele, având grijă să am suficient cașcaval pe margini, pentru ca foile de tortilla să facă priză între ele.



Am lăsat prima foaie de tortilla cu ingredientele aproximativ 2 minute, la foc mediu, apoi am așezat deasupra ei o altă foaie de tortilla, am presat pentru a se lipi brânza, apoi am întors-o ca pe o clătită, folosindu-mă de o spatulă. Am lăsat-o încă un minut pe partea cealaltă.

În poză încă nu așezasem toate ingredientele, așa că vă sfătuiesc să le așezați destul de uniform și să fiți generoși cu brânza, astfel încât să nu pierdeți ingredientele prin tigaie când întoarceți quesadilla. Am folosit o tigaie cu strat de piatră antiaderent, așa că nu am întâmpinat niciun fel de problemă când am întors quesadilla.


Partea care a stat mai mult în tigaie este rumenă și crocantă, iar aromele răspândite în bucătărie sunt îmbietoare.

Am scos quesadilla pe un fund de lemn, am feliat-o în 4 și am servit-o alături de un pesto roșu. Puteți încerca și alături de salată verde!

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare