NOODLES CU CREVEȚI ȘI SOS ALB

 
 
Tot din seria rețetelor mediteraneene, vă propun un preparat cu gust de vacanță. Se face repede, sunt necesare puține ingrediente și dispare la fel de repede din farfurii. Dacă vă gândiți la dietă, folosiți paste din grâu integral și reduceți cantitatea de grăsimi. (smântână cu 20%, unt cu 40%, brânză light). Exact așa am procedat și eu în cazul rețetei de față. Dacă nu numărați calorii, folosiți exact ce vreți și ce vă place.
 
INGREDIENTE:

  • 125 g noodles;
  • 250 g creveți curățați;
  • 200 ml smântână de gătit;
  • 20 g unt;
  • 3 căței de usturoi;
  • 50 g brânză rasă (cheddar, mozzarella, parmezan, cascaval);
  • Ghimbir;
  • Sare;
  • Piper;
  • Pătrunjel verde.


Am pus la fiert apa pentru paste, apoi într-o tigaie mai adâncă am pus untul la topit, împreună cu usturoiul și creveții.

După aproximativ 5 minute, am scos creveții și am adăugat în tigaie smântâna împreună cu brânza rasă. (Am folosit un amestec din mozzarella semi dură și parmezan). Am lăsat să dea în clocot și am ras, direct în tigaie, puțin ghimbir. Am condimentat cu sare și piper. 
 
Pastele le-am fiert conform instrucțiunilor, în cazul de față cam 3-4 minute. 
 
Am adăugat pastele peste sos, am aranjat creveții deasupra și am presărat pătrunjel verde.

Rapid, nu?

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare