BUDINCĂ DE CLĂTITE CU BRÂNZĂ DULCE ȘI STAFIDE




Știți faimoasele clătite cu brânză dulce din Bucovina? Ei bine, vă propun un desert și mai bun!

INGREDIENTE:

  • 8 clătite;
  • 400 g brânză dulce;
  • 200 g smântână;
  • 200 g îndulcitor/zahăr;
  • 2 plicuri de zahăr vanilat bio;
  • 2 lingurițe coajă rasă de lămâie bio;
  • 100 g stafide;
  • 3 ouă;
  • 40 g unt nesărat;
  • 1 lingură de zahăr brun. 

Pentru clătite am folosit această minunată rețetă, care nu dă greș niciodată. 



M-am ocupat de umplutură și am amestecat într-un vas brânza cu smântâna, îndulcitorul, zahărul vanilat, ouăle, coaja de lămâie și stafidele. 


Am luat fiecare clătită, le-am umplut cu aproximativ 2 linguri și jumătate de cremă de brânză, apoi le-am rulat și le-am așezat într-o tavă termorezistentă, unsă în prealabil cu unt și tapetată cu zahăr brun. 











Tava mea are 25x30 cm și au încăput, fără să le îngrămădesc prea tare, 8 clătite. Ultima clătită am tăiat-o în două și am așezat-o de-a lungul tăvii.



Compoziția de brânză rămasă am răsturnat-o deasupra clătitelor rulate și am scuturat tava să se așeze uniform.

Deasupra am presărat câteva bucățele de unt. 


Am dat la cuptorul preîncălzit, la 180 de grade, pentru aproximativ 30 de minute. 



Poftă bună!



Comentarii

Postări populare