DESERT LA PAHAR CU LEMON CURD



Un desert răcoros, cu aromă intensă de lămâie și rapid de făcut. Ce ziceți?

INGREDIENTE: (6 pahare de 150 g)

  • 100 g unt;
  • 100 g biscuiți digestivi;
  • 2 ouă și un gălbenuș;
  • 3 lămâi (coaja și zeama);
  • 200 g îndulcitor/zahăr.

M-am ocupat întâi de “blatul” de biscuiți: am pus biscuiții în vasul robotului de bucătărie și am pus peste ei 25 g unt topit. Am pus biscuiții pe fundul paharelor, am presat și am dat la rece.

Între timp, m-am ocupat de crema de lămâie: am ras lămâile direct în cratița în care urma să fac crema, apoi am adăugat zeama de lămâie, îndulcitorul (Green Sugar), untul tăiat bucățele, ouăle întregi și gălbenușul.

Am pus pe foc și am amestecat constant cu un tel până când crema s-a legat. Nu este nevoie să fiarbă, este de ajuns să se îngroașe. Am lăsat crema să se răcorească și să se mai întărească la temperatura camerei, apoi am turnat în forme, peste biscuiți. Am ornat cu biscuiți măcinați.

Se dă la frigider minimum 2 ore, să se răcească bine și să capete o consistență asemănătoare budincii.




Poftă bună!

Comentarii

Postări populare