TOCANĂ ȚĂRĂNEASCĂ DE LEGUME ȘI CARNE DE PORC



Rețetă de mâncare fără pretenții, fără ingrediente fandosite, rapidă, gustoasă și sățioasă.


INGREDIENTE:


  • 700 g pulpă de porc;
  • 3 cepe;
  • 1 ardei gras roșu;
  • 1 morcov;
  • 1 tulpină de țelină apio;
  • 500 g cartofi;
  • 100 ml suc de roșii;
  • 1 cabanos; (opțional)
  • 1 lingură de ulei;
  • 2-3 foi de dafin;
  • 1 linguriță de cimbru;
  • 1 linguriță de boia dulce; 
  • 1/3 de linguriță fulgi de chilli;
  • 4 căței de usturoi;
  • 1/4 de legătură de pătrunjel verde;
  • 1/4 de legătură de mărar;
  • Sare și piper. 



Am spălat carnea și am tăiat-o cubulețe, apoi am pus-o la călit într-o cratiță încăpătoare în care am încins o lingură de ulei. 



Peste carne am adăugat ceapa tocată, usturoiul pisat, ardeiul tăiat cubulețe, țelina feliată și morcovul tăiat rondele. 


Am lăsat să se călească pentru 8-10 minute, apoi am acoperit cu apă și am lăsat să fiarbă la foc mic, aproximativ o oră.



Am completat cu apă, din când în când.


Verificați carnea, să fie bine fiartă. Am fript cabanosul într-o tigaie antiaderentă, fără să folosesc ulei, apoi l-am tăiat felii subțiri.



Am lăsat să scadă apa până la jumătate, apoi am adăugat cartofii cubulețe și cârnatul feliat. 




Am lăsat să fiarbă încă vreo 20 de minute, apoi am adăugat condimentele și sucul de roșii. 



După alte 10 minute am stins focul și am presărat verdeața tocată. 


Puteți servi alături de salată verde sau murături și, dacă nu țineți cont de calorii, cu pâine proaspătă.





Poftă bună!

Comentarii

Postări populare