PASTE INTEGRALE CU TON ȘI SOS DE ROȘII


Un prânz gustos, gata în aproximativ 15 minute? Asta este rețeta perfectă! Fără bătăi de cap și cu reușită garantată!

INGREDIENTE: (2 porții)

- 200 g paste integrale;
- 1 conservă de ton;
- 250 ml suc de roșii;
- 4-5 roșii cherry;
- 1 linguriță de ulei de măsline;
- 3 căței de usturoi;
- sare, piper, busuioc și oregano;
- pătrunjel verde pentru decor.


Am fiert pastele conform indicațiilor de pe ambalaj.


Cât timp au fiert pastele, am pus într-o tigaie antiaderentă uleiul de măsline, usturoiul pisat și roșiile cherry tăiate în 4. Le-am călit 2-3 minute, apoi am adăugat sucul de roșii și condimentele. Am lăsat să clocotească în jur de 5 minute, după care am adăugat conserva de ton în suc propriu, bine scursă.


Am lăsat pe foc încă vreo două minute, apoi am adăugat sosul de roșii și ton peste paste, am amestecat și am presărat pătrunjel proaspăt.



Opțional, puteți servi cu parmezan ras. Eu le prefer ca atare, însă e o chestiune de gust!

Așa-i că e o rețetă rapidă?

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare