LAPTE CONDENSAT - CEA MAI SIMPLĂ REȚETĂ


Pentru că nu se găsește așa ușor și este un minunat topping pentru deserturi, clătite, plăcinte, chiar și cafea, m-am gândit să vă prezint o rețetă foarte simplă de lapte condensat de casă, din doar 3 ingrediente.

Se poate păstra la frigider, în borcan de sticlă cu capac, până la 3 luni, așa că vă va fi mereu la îndemână.

INGREDIENTE: 

- 100 g zahăr;
- 65 ml apă rece;
- 65 g lapte praf.


Am pus apa cu zahărul într-o crăticioară și am lăsat să se topească tot zahărul, dând în câteva clocote. 


Am lăsat siropul să se răcorescă 2-3 minute, apoi l-am transferat într-un vas înăltuț și am pus deasupra lui laptele praf. Eu am folosit Dr. Oetker, cu 26% grăsime. 


Cu ajutorul unui mixer vertical am omogenizat foarte bine compoziția, iar laptele și siropul s-au legat, formând un sos.


După ce se va răci, acest sos se va îngroșa și mai bine și va fi gata de folosit în deserturile voastre preferate.


Am pus laptele într-un borcănel cu capac și l-am dat la rece. După 2 ore deja are consistența perfectă pentru a-l folosi!

Poftă bună!


Comentarii

Postări populare