BRIOȘE CU CĂPȘUNE (FĂRĂ ZAHĂR)


Ce ziceți de o gustare gata în 25 de minute, potrivită atât celor mici, cât și celor mari, fără zahăr și plină de fructe? Brioșele pe care vi le propun astăzi pot fi servite pe post de desert când nu aveți timp sau chef să faceți lucruri complicate, pot fi luate la pachet, la școală sau birou, în excursii sau la picnic. Se fac din ingrediente puține și la îndemână, fără metode complicate de preparare. Adică, amestecați totul și coaceți! Începem?


INGREDIENTE: (6-7 brioșe)

- 170 g făină;
- 75 ml lapte;
- 25 g unt topit;
- 100 g îndulcitor natural/zahăr;
- 2 ouă;
- 1 linguriță extract de vanilie;
- 5 g praf de copt;
- 100 g căpșune tăiate;
- un praf de sare.

Am amestecat toate ingredientele, cu excepția căpșunelor, și le-am mixat cam 5 minute. Eu am folosit erythriol, un îndulcitor stabil la copt pe care vi-l recomand și vouă, având indice caloric 0. Stevia nu este stabilă la copt și dă un gust amar preparatelor.



Peste aluat am adăugat căpșunele tăiate.




Am omogenizat compoziția și am pus în forme, în hârtie specială. Mi-au ieșit 7 bucăți, însă pot varia și pot rezulta 6 brioșe, în funcție de formă și hârtia folosită.


Am dat la cuptorul preîncălzit, la 200 de grade, pentru 17 minute. Timpul optim de coacere este între 15 și 20 de minute, în funcție de cuptor. vă recomand să le lăsați să se rumnească deasupra și să faceți testul scobitorii înainte de a le scoate.


Am lăsat brioșele să se răcească pe un grătar de bucătărie.



Sunt foarte pufose, le puteți savura ca atare sau le puteți pune topping de frișcă, ciocolată topită, în funcție de câte calorii sunteți dispuși să adăugați. :)

Poftă bună!

Alte rețete de brioșe puteți încerca aici.

Comentarii

Postări populare