BRUSCHETE DE VINETE CU MOZARELLA ȘI ROȘII


Vă propun astăzi o rețetă care să vă ducă cu gândul la vară și la vacanță, prietenoasă cu silueta și bogată în nutrienți. Cum sună? Dacă vi se pare tentant, vă invit să urmați indicațiile de mai jos și să vă bucurați de gustul fantastic al acestor bruschete low carb.


INGREDIENTE:

- 2 vinete mici;
- 2 roșii;
- 100 g mozzarella;
- 1/2 legătură de pătrunjel;
- 1-2 căței de usturoi;
- 2 linguri de pesmet;
- 2 linguri de parmezan ras;
- 3-4 linguri de ulei de măsline;
- sare și piper, după gust.


Am spălat legumele și le-am șters cu un prosop de bucătărie, apoi am tocat mărunt roșiile, mozzarella, pătrunjelul și am ras un cățel de usturoi.


Am adăugat sare, piper și o lingură de ulei de măsline, apoi am amestecat bine.


Am tăiat vinetele rondele, groase de aproximativ 1 cm și le-am așezat într-o tavă tapetată cu hârtie de copt.


Am stropit vinetele cu aproximativ 2 linguri de ulei de măsline.


Am așezat peste fiecare felie de vânătă câte puțin din compoziția de roșii cu brânză.


Opțional, puteți stropi cu încă puțin ulei de măsline. Eu am sărit acest pas.

Am presărat peste fiecare felie puțin pesmet (va trage din umiditatea preparatului) și parmezan ras.


Am dat la cuptorul preîncălzit, la 180 de grade, pentru 25 de minute.


Sunt absolut grozave, pot fi servite calde sau reci, pe post de aperitiv sau fel principal, acompaniate de salată sau de un sos de iaurt cu usturoi.

Poftă bună!




Comentarii

Postări populare