RULOURI APERITIV CU ȘUNCĂ ȘI MOZZARELLA


Aceasta este mai mult o idee decât o rețetă în sine, întrucât cantitățile sunt adaptabile, la fel și ingredientele, după preferințe și nevoi. Rulourile fi pregătite pentru platourile aperitiv de pe mesele festive sau pot fi servite la mic dejun sau pe post de pachet, la școală sau la birou. Se fac rapid și sunt foarte bune calde, însă și reci, servite cu ketchup sau iaurt!

INGREDIENTE: (6 bucăți)

- 1/2 de foaie de foitaj; (130 g, am folosit foitaj light și are gramaj mai mic)
- 2 felii mari de șuncă de Praga;
- 30 g mozzarella rasă;
- 1 ou pentru uns;
- semințe de susan. (opțional)

Am așezat feliile de șuncă și mozarella rasă peste foaia de foitaj.


Am rulat foaia, apoi am tăiat felii, ca pe o ruladă. Am potrivit 6 rulouri.


Am pus rulourile într-o tavă tapetată cu hârtie de copt, le-am uns cu ou bătut și am presărat deasupra lor semințe de susan. Le-am dat la cuptorul preîncălzit, la 200 de grade, pentru aproximativ 20 de minute, până s-au rumenit.


Alte idei de aperitiv veți găsi aici.
Poftă bună!

Comentarii

Postări populare