DESERT LA PAHAR CU IAURT, MASCARPONE ȘI FRUCTE (FĂRĂ ZAHĂR)



V-am povestit aici de ce îmi plac deserturile la pahar. Astăzi vă propun o nouă rețetă, bineînțeles fără zahăr și săracă în carbohidrați, adaptabilă unei diete de slăbit. Se face repede, din ingrediente puține și la îndemână! Începem?

INGREDIENTE: (4 porții, aprox. 300 kcal/porție)

- 250 g mascarpone;
- 300 g iaurt grecesc;
- 3 linguri de îndulcitor;
- 100 g amestec de fructe de pădure;
- 5 g de gelatină;
- 50 ml lapte;
- 2 lingurițe extract de vanilie.

Opțional, pentru decor:

- fulgi de migdale;
- chips-uri de ciocolată fără zahăr;
- felii de piersică.

Am pus gelatina la hidratat în lapte și am lăsat-o aproximativ 10 minute. Între timp, am mixat brânza mascarpone cu iaurtul, îndulcitorul și vanilia până am obținut o cremă fină și omogenă. Brânza mascarpone trebuie să fie rece când o mixați.

După scurgerea timpului de hidratare, am pus gelatina pe foc și am încălzit-o, până la dizolvarea completă. 

Am încorporat gelatina în cremă, așa cum v-am explicat în rețeta de aici, având grijă să nu se formeze cocoloașe de gelatină. 

Am adăugat și fructele, apoi am turnat în cupe și am decorat după inspirația de moment cu fulgi de migdale, chips-uri de ciocolată fără zahăr și felii de piersică.

Se dă la frigider minimum 2 ore înainte de servire.

Poftă bună!





Comentarii

Postări populare