MINI TARTE CU VIȘINE



Am plecat de la ideea de plăcintă, apoi m-am gândit că mi-ar plăcea să fie cu aluat fraged, dar să nu mâncăm mult, că nu sunt dietetice. Așa că am găsit forma care să îmbine toate cerințele, variante mini. Nu-i așa că sunt drăgălașe?

În această rețetă am folosit o scurtătură, respectiv aluat fraged dulce gata cumpărat. Mă declar foarte mulțumită de aluat, s-a comportat bine la copt și este foarte bun la gust, plus că toată pregătirea a durat sub 20 de minute.

INGREDIENTE: (6 bucăți)

- 300 g aluat fraged;
- 200 g vișine congelate;
- 2-3 linguri de îndulcitor/zahăr;
- 1-2 lingurițe de amidon de porumb;
- 10 g unt;
- îndulcitor/zahăr pudră pentru ornat. (opțional)

Am pus vișinele împreună cu zahărul la fiert și le-am lăsat aproximativ 15 minute, să mai scadă lichidul. Când am considerat că sunt aproape gata am pus două lingurițe de amidon și am mai fiert 1-2 minute. Amidonul va ajuta compoziția să se lege, să nu curgă din tarte. Am lăsat compoziția să se răcorească puțin.

Aluatul fraged cumpărat vine împachetat pe hârtie de copt, așa că l-am desfăcut pe blatul de lucru, am decupat cercuri potrivite pentru forma de brioșe pe care am folosit-o. Forma am uns-o cu unt topit pentru a nu risca să nu mai pot scoate tartele din ea.



 Veți vedea în poze 12 tarte, 6 umplute și 6 neumplute. Pe cele neumplute le-am copt pentru a le umple cu cremă cannoli, iar rețeta o găsiți aici


Revenind la delicioasele noastre tarte cu vișine, după ce am așezat fiecare formă de aluat, le-am nivelat puțin marginile și am umplut fiecare tartă cu aproximativ o lingură de compoziție de vișine. Ideea este că forma ar trebui să fie plină cam 3/4, să aibă loc să coacă. Din restul de aluat rămas, am decupat forme și le-am așezat deasupra tartelor umplute.



Am dat la cuptor, la 180 de grade, aproximativ 25 de minute. (până s-au rumenit)


Am pudrat cu puțin îndulcitor.



 Dulci-acrișoare și fragede, o combinație minunată!

Poftă bună!


Comentarii

Postări populare