TARTĂ DE MERE (FĂRĂ FĂINĂ ȘI FĂRĂ ZAHĂR)




Cu puțină documentare și cu un minim de cunoștințe culinare veți vedea că pentru aproape orice rețetă se poate găsi o variantă dietetică, pe care să o consumați fără vinovăție și fără mustrări de conștiință.
Așadar, continuăm seria deserturilor fără zahăr și cu un conținut minim de carbohidrați, cu această minunată tartă de mere, perfect adecvată începutului de toamnă.

INGREDIENTE CRUSTĂ:

  • 6 linguri de unt topit;
  • 8 linguri de făină de migdale;
  • 1 linguriță extract de vanilie;
  • 1/2 linguriță de scorțișoară;
  • 2 linguri îndulcitor. 

INGREDIENTE UMPLUTURĂ:

  • 3 mere feliate;
  • 3 linguri de unt;
  • 1/2 de linguriță de scorțișoară;
  • 1 lingură de îndulcitor. 


Opțional:
  • îndulcitor și scorțișoară pentru pudrat. 

Pentru crustă, am amestecat toate ingredientele într-un bol până s-au omogenizat și am obținut un aluat sfărâmicios. 



Am pus aluatul într-o formă de tartă și l-am nivelat prin presare. 



Am curățat merele de coajă și cotoare, apoi le-am feliat la robotul de bucătărie cu discul de 2,4 mm. 

Le-am așezat peste crustă în formă circulară. Le puteți așeza în ce formă vă place. 




Într-un castronel am amestecat untul topit, îndulcitorul și scorțișoara. 



Cu amestecul obținut am uns merele.


Am dat tarta la cuptor, la 170 de grade pentru aproximativ 25 de minute. 

Am pudrat-o cu două lingurițe de îndulcitor amestecate cu un praf de scorțișoară. 



Se poate servi caldă sau rece și se potrivește de minune cu o cupă de înghețată dietetică. 

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare