PANCAKES LIGHT (FĂRĂ FĂINĂ ȘI FĂRĂ ZAHĂR)


Am încercat, de-a lungul timpului mai multe rețete de pancakes, atât clasice, cât și dietetice. Plecând de la o rețetă clasică am ajuns la ceea ce vă prezint azi, iar gustul e minunat!

Când mai punem la socoteala și faptul că aceste clătite pot fi consumate fără grijă pe post de mic dejun sau desert în diete, se poate spune că am găsit rețeta perfectă de pancakes.

Astept să o testați și să îmi împărtășiti părerile voastre!

Iar acum, la treabă!

INGREDIENTE: (4 clătite)

  • 2 ouă;
  • 2 linguri de iaurt grecesc;
  • 4 linguri făină de migdale;
  • 1 linguriță praf de copt;
  • 2 lingurițe îndulcitor; (opțional)
  • 2 lingurițe de extract de vanilie;
  • 1 linguriță ulei de cocos pentru uns tigaia. 

Topping:
  • 20 g cremă de ciocolată fără zahăr;
  • Felii de banană. 

Am pus în blender toate ingredientele, începând cu ouăle și iaurtul pentru a obține un amestec cât mai fin. Am lăsat aluatul să se odihnească două minute. 

Am încins tigaia, am uns-o cu ulei și am copt clătitele. Atenție, să le întoarceți când fac bulbuci, nu mai devreme! Aluatul este puțin mai lichid decât cel clasic, veți obține mai greu niște clătite perfect simetrice.



Din amestecul făcut au rezultat patru clătite pufoase. 

Am servit cu cremă de ciocolată fără zahăr și felii de banane.
Puteți încerca și cu sirop fără zahăr și fructe de pădure sau, după plac și imaginație.

În varianta cu cremă de ciocolată fără zahăr și banană porția are în jur de 250 kcal. Am folosit un calculator online, deci cifrele pot fi ușor inexacte.



Poftă bună!

Comentarii

Postări populare