EGG MUFFINS





Rețeta de față este low carb și nu conține făină. Omlețelele în formă de brioșă sunt grozave pentru un mic dejun sățios, pentru brunch sau chiar de luat la pachet la birou. 

INGREDIENTE: (6 brioșe)

  • 4 ouă mari;
  • După plac: măsline, ciuperci, ardei kapia, șuncă de pui, cașcaval, etc. 
  • Sare și piper. 

Am umplut pe jumătate formele de brioșe cu un amestec de măsline, ciuperci, ardei kapia, șuncă de pui, cașcaval. Unele doar cu ardei și măsline, altele doar cu șuncă și cașcaval, altele cu de toate. Voi alegeți în funcție de ceea ce vă place și de ceea ce aveți la îndemână.

Am bătut ouăle cu sare și piper, apoi le-am turnat peste celelalte ingrediente în formele de silicon. 

Am ras puțină brânză cheddar deasupra. 



Am dat la cuptor pentru aprox. 20 de minute, la 180 de grade. 


Se servesc alături de legume proaspete sau ketchup fără zahăr.


Poftă bună!



Comentarii

Postări populare