HUMMUS CU UNT DE ARAHIDE (REȚETĂ DE POST)


Fie că țineți post, sunteți vegetarieni sau doar în căutarea unui aperitiv inspirat, vă propun să testați rețeta mea de hummus cu unt de arahide! Puteți încerca și varianta clasică, de hummus cu tahini sau rețeta mediteraneană, de hummus în stil grecesc. Oricare dintre variante ați alege, vă veți bucura de beneficiile năutului și veți obține o pastă aperitiv, lăudată de toți mesenii! Hummusul cu unt de arahide este o alternativă grozavă pentru cel cu tahini sau pentru momentele în care căutați un gust diferit, care să surprindă!

INGREDIENTE:

- 500 g năut fiert și scurs / din conservă;
- 2 linguri mari cu unt de arahide;
- 3 linguri de ulei de măsline;
- zeama de la 1/2 de lămâie/după gust;
- 1/2 de linguriță de fulgi de chilli;
- 2 căței de usturoi;
- 50 ml apă rece;
- sare și piper.


Am pus în vasul robotului de bucătărie toate ingredientele (de data aceasta am folosit năut din conservă), cu excepția apei și am pasat până am obținut o cremă fină. (aproximativ 4-5 minute, în câteva reprize scurte). Am adăugat apa rece, apoi am pasat încă 1 minut. Apa face hummus-ul mai pufos, mai aerat.

Am gustat și am potrivit de sare, piper și lămâie, apoi am transferat pasta de năut într-un vas și am ornat cu boia de ardei dulce, ulei de măsline, câteva boabe de năut și frunze de pătrunjel.

Hummusul trebuie să stea la rece măcar două ore înainte de servire pentru ca toate aromele să se întrepătrundă.

Poftă bună!



Comentarii

Postări populare