SALATĂ DE CIUPERCI CU USTUROI ȘI MAIONEZĂ


Această salată aperitiv însoțește cam toate mesele festive în familia noastră, iar rețeta ei o știu încă din copilărie, când aveam sarcina importantă de a mărunți ciupercile. Este delicioasă, toți cei care au gustat-o spun asta, nu doar eu! Este gata în cel mult 5 minute, însă e important să stea la frigider măcar două ore înainte de servire. Vă invit să o testați și să vedeți dacă o vreți pe masă de Paște. 

INGREDIENTE: (4 PORȚII)

- 2 conserve mici de ciuperci; (aprox. 400 g)
- 1-2 căței de usturoi;
- 80 g maioneză;
- sare și piper.


Am scurs bine ciupercile.


Le-am mărunțit, apoi am adăugat restul ingredientelor: sare, piper, usturoiul pisat și două linguri de maioneză. (aprox. 80 g) Eu folosesc maioneză din comerț, în varianta light, fiind pasteurizată, însă puteți folosi și maioneză de casă, iar cantitatea o veți regla după gust. 


Am amestecat bine toate ingredientele și gata salata! Gustați și potriviți de sare sau piper, eventual usturoi. Uneori, o prefer mai usturoiată, alteori mai puțin. Aceasta este varianta soft, cu un cățel de usturoi.


Dați la rece până la servire și apoi savurați alături de cei dragi! Merge de minune cu felii de pâine proaspătă sau wasa, dacă vă numărați caloriile. Este delicioasă și lângă friptură, și pe masa de aperitiv. 

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare