ȘNIȚELE DE PUI PUFOASE (LA CUPTOR)



Încerc să evit, pe cât posibil, prăjelile din alimentația de zi cu zi familiei noastre. Ocazional, când preparatul o cere, sunt nevoită să prăjesc, altfel e mai bine să găsim variantele light.

Am testat mai multe rețete de șnițele la cuptor, până să o declar câștigătoare pe aceasta. Ba erau prea uscate, ba prea fade. Aceasta rețetă este grozavă, sigur o veți îndrăgi!

INGREDIENTE:

- 500 g piept de pui;
- 50 g parmezan ras;
- 6 linguri de făină;
- 2 ouă;
- 6 linguri de pesmet;
- sare, piper și verdețuri mediternaeene;
- opțional, ulei.

Am feliat pieptul și am bătut fășiile de carne, apoi le-am condimentat cu sare, piper și verdețuri aromatice.


Am pregătit 3 boluri: unul cu făină, altul cu ouăle și unul cu pesmet amestecat cu parmezan.


Peste ouă am mai adăugat puțină sare și piper, apoi le-am bătut.

Am trecut fiecare bucată de carne prin făină, apoi prin ou și prin pesmet, după care le-am așezat în tavă, pe hârtie de copt.


Am dat șnițelele la cuptor pentru 15 minute, apoi le-am întors și am mai lăsat aproximativ 7 minute. Coacere depinde foarte mult de cuptor. Eu am un cuptor electric pe care l-am folosit la 180 de grade. Opțional, le puteți stropi cu ulei de măsline, pe fiecare parte. Eu am ales, de data aceasta, fără pic de ulei.

Când sunt frumos rumenite, pe ambele părți, șnițelele sunt gata! Aveți grijă, nu le lăsați prea mult, există riscul să le uscați.


Le puteți servi alături de garnitura preferată, lângă salată sau împreună cu acest minunat sos de usturoi.


Sunt foarte gustoase, mult mai sănătoase decât varianta clasică, iar în casa, hainele și părul nu vă vor mirosi a prăjeală!

Poftă bună!






Comentarii

Postări populare