CHEC PUFOS ȘI AROMAT (DE POST)




Dulce, bun, rapid și de post? Da, se poate. Nici măcar nu îți trebuie mare pricepere în bucătărie. Vă propun să încercați cea mai rapidă și gustoasă variantă de chec de post. Are șanse mari să devină desertul preferat de familie în perioada posturilor.

INGREDIENTE:


  • 2 căni de făină;
  • 1 cană de zahăr;
  • 1/2 cană de ulei;
  • 1 cană de apă;
  • 1 praf de copt cu șofran;
  • 1 plic zahăr vanilat;
  • 2 linguri de dulceață de vișine;
  • 3 linguri de nucă de cocos;
  • 2 linguri de cacao;
  • Un praf de sare.


Am pus într-un vas încăpător zahărul, făina, uleiul, zahărul vanilat, apa, sarea și praful de copt, apoi am mixat până am obținut o compoziție omogenă.


Am împărțit aluatul în 2 părți aproximativ egale. O parte am amestecat-o cu cacao și dulceață, iar cealaltă cu nucă de cocos.

Am transferat ambele aluaturi într-o tavă tapetată cu hârtie de copt, alternând straturile, astfel încât la final să obțin un chec frumos colorat.


Am dat la cuptor, la 180 de grade pentru 45 de minute. (până trece testul scobitorii și apar crăpături deasupra).

Poftă bună!


O altă variantă de chec, care însă nu este post, găsiți aici.

Comentarii

Postări populare