CRUMBLE CU NECTARINE





Un dulce rapid, aromat cu fructe și cu crustă crocantă? Cum sună?

Vă recomand să îl încercați. Merge mâncat rece sau cald, simplu, alături de înghețată sau cremă de vanilie. Cât îl preparați, casa se va umple de arome minunate. Se poate prepara cu orice fel de fructe, chiar și combinații de fructe, după placul fiecăruia!


INGREDIENTE:

Pentru compoziția de fructe:

- 400 g nectarine (eu am folosit congelate);
- 2 linguri de zahăr brun;
- 1 lingură de amidon.

Pentru crustă:

- 100 g unt;
- 100 g făină;
- 50 g făină de migdale;
- 3 linguri de zahăr brun;
- 1 lingură de fulgi de ovăz;
- 1 lingură de extract de vanilie.

Am lăsat fructe la decongelat și le-am curățat de coajă (le puteți lăsa coaja, dacă vă place.) Le-am amestecat apoi cu zahărul și amidonul, în tava în care am copt desertul.


Între timp, m-am ocupat de crustă. Am pus toate ingredientele într-un bol încăpător și m-am apucat de frământat cu mână, până când am obținut o textură nisipoasă.

Am adăugat aluatul deasupra fructelor, fără să presez. Nu vă chinuiți să nivelați aluatul, acesta este farmecul acestui desert, o prezentare ”dezordonată.”


Am dat la cuptor, la 180 de grade, pentru aproximativ 35 de minute. (până când crusta s-a rumenit)


Am servit alături de înghețată de vanilie. Este delicios și se potrivește de minune cu zilele mohorâte de noiembrie!

O variantă dietetică de crumble cu piersici găsiți aici.

Comentarii

Postări populare