SCĂRIȚĂ DE PORC LA CUPTOR CU CARTOFI NOI

 
 
 
În familia noastră această rețetă tinde să se transforme în tradiție. Fie că este la grătar sau cuptor, este un deliciu culinar cu care merităm să ne răsfățăm din când în când.
 
INGREDIENTE:
  • 2 bucăți scăriță;
  • 1 kg cartofi noi;
  • 1 linguriță de cimbru;
  • 1 linguriță de oregano;
  • 5 boabe de piper;
  • 1 linguriță de boia dulce;
  • 5 căței de usturoi;
  • 50 g unt;
  • 50 ml ulei de măsline;
  • Sare;
  • 1 lingură de muștar;
  • 3 linguri sos worcester;
  • 1 linguriță fulgi de chilli.

Preparăm o marinadă din toate condimentele enumerate. Eu le-am pus în râșnița de la robotul de bucătărie și în 10 secunde am avut marinada perfectă. Dacă nu aveți gadget-ul necesar, pisați bine usturoiul, iar apoi continuați să adăugați în mojar toate condimentele, până formați marinada.

Cu amestecul obținut am uns bine carnea, pe toate părțile și am lăsat să se pătrundă aromele pentru aproximativ 20 de minute.

Între timp, am curățat cartofii și i-am tăiat în bucăți grosolane, am presărat deasupra lor sare și piper, apoi am așezat carnea deasupra. Am dat la cuptor, la 180 de grade pentru 75 de minute. 
 
 

Pe la mijlocul timpului de gătire am întors o dată carnea.

Este un festin. Poftă bună!

Comentarii

Postări populare