TORT CU FRUCTE ȘI PIȘCOTURI


Îmi doream ceva bun, ceva ușor, ceva cu fructe, cu ingrediente pe care să le am deja și cât mai ușor de făcut. Ce a ieșit? O minunăție! Sunt absolut convinsă că o să vă placă. Muuuult!

INGREDIENTE:

  • 300 g cremă de brânză;
  • 250 g iaurt grecesc;
  • 200 g îndulcitor sau zahăr pudră;
  • 150 g pișcoturi;
  • 350 ml nectar de piersici/compot de fructe/suc de portocale;
  • 10 g gelatină;
  • 1 zahăr vanilat/1 linguriță de pudră de vanilie/2 ml esență de vanilie;
  • Aprox. 250 g fructe, la alegere.

Am pus la hidratat gelatina timp de 10 minute, conform instructiunilor de pe plic. Între timp, am mixat crema de brânză cu iaurtul, îndulcitorul și pudra de vanilie. Am încălzit gelatina pe foc (atenție, fierberea distruge gelatina!), după care am adăugat-o peste cremă și am dat vasul la rece pentru 15 minute.

Am îmbrăcat o formă de chec în folie alimentară. Da, veți vedea în poze că am fixat-o cu bandă izolatoare, pentru că nu voia să stea nicicum.

M-am apucat de montat tortul. Pe fundul tăvii am pus un strat subțire de cremă. 




Apoi câteva fructe, un strat de pișcoturi însiropate rapid în nectar de piersici, un strat generos de cremă, fructe, pișcoturi, cremă fructe. 






Eu am folosit un mix de fructe: coacăze, caise, mure și afine.

Tava se acoperă cu folie alimentară și se dă la frigider minimum 5 ore. Se răstoarnă pe un platou, se feliază și se savurează în tihnă, fără regrete.


Poftă bună!

Comentarii

Postări populare