PUI CU SMÂNTÂNĂ ȘI SPANAC

 
Continuăm  seria rețetelor mediteraneene cu un preparat la fel de ușor de pregătit, însă cu un gust nemaipomenit. Este perfect pentru o masă de sărbătoare, dacă vreți să vă impresionați invitații prin gust și aspect, dar și pentru un răsfăț al familiei într-o zi obișnuită.

INGREDIENTE:

  • 400 g piept de pui;
  • 200 ml smântână de gătit;
  • 50 g brânză cheddar;
  • 10 g unt;
  • 150 ml apă/supă de pui;
  • 100 g baby spanac;
  • 1 linguriță de capere;
  • 3-4 felii de roșii uscate;
  • 1 lingură de ulei de măsline;
  • 1 lingură de amidon;
  • Sare;
  • Piper;
  • Usturoi granulat.

Am condimentat bine puiul cu sare, piper și usturoi, l-am stropit cu ulei de măsline și l-am dat la cuptor, până s-a rumenit. Varianta mai rapidă, dar nedietetică, ar fi să prăjiți puiul în ulei, până se rumenește frumos. Eu vă recomand prima variantă de pregătire a puiului, întrucât este mult mai sănătoasă.

Apoi, separat, ne ocupăm de sos. Am pus untul în tigaie, roșiile tăiate mărunt și am stins cu apă (nu aveam supă de pui). Am adăugat smântâna, amestecând continuu și am ras, direct în tigaie, brânza cheddar. După aproximativ un minut, am adăugat o lingură de amidon (dizolvat în prealabil!), caperele, puiul gătit și spanacul. 
 
Am lăsat pe foc aproximativ încă 3 minute, să se întrepătrundă aromele și să se înmoaie spanacul. 
 
 

Se poate servi simplu sau alături de cartofi copți.

Rapid și foarte gustos. Poftă bună!

Comentarii

Postări populare