PIEPT DE PUI CU LEGUME ȘI OREZ



De când am început să gătesc, am fost fana gătitului la cuptor. Nu trebuie să mesteci continuu, să stai cu grijă că se lipește, că a scăzut apa, etc. E drept, dezavantajul gătitului la cuptor, în special vara, este că ajungi la 40 de grade + în bucătărie. Dar pentru că mâncarea nu trebuie supravegheată, închidem ușa bucătăriei și ne ferim de prea multă căldură.
Începem?

INGREDIENTE:

- 800 g piept de pui;
- 200 g orez;
 - 1 ceapă;
- 1 ardei kapia;
- 250 g amestec legume congelate (orice alte legume vă plac);
- 200 ml apă;
- condimente, după plac.

Am tocat ceapa și ardeiul, le-am amestecat cu legumele congelate și le-am așezat pe fundul unei tăvi de copt. Deasupra am turnat orezul spălat și 200 ml apă, apoi am amestecat puțin. Am condimentat orezul și legumele cu sare și piper.

Separat, am pregătit puiul. L-am tăiat în bucăți potrivite și l-am condimentat cu sare, piper, oregano, busuioc, boia de ardei dulce și usturoi granulat. L-am așezat peste legume și orez.


Am dat la cuptor pentru 50 de minute, la 180 de grade, acoperită cu folie de aluminiu.


Am luat folia și am lăsat să se rumenească încă 30 de minute.

Foarte rapid și fără metode complicate de preparare.

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare