CHEESECAKE CU OREO (FĂRĂ COACERE)





V-am povestit că mă străduiesc ca, în 90% din timp, să gătesc preparate ușoare, fără zahăr, chiar baby friendly. 

Restul de 10% din timp îl reprezintă zilele în care trișez și mă bucur de ceva dulce. 



Această rețetă este una pentru zilele în care uităm de număratul caloriilor sau de calculul proteinelor/kilocorp. 

INGREDIENTE:
  • 3 pachete mari de Oreo;
  • 400 g cremă de brânză;
  • 400 g smântână pentru frișcă;
  • 100 g zahăr pudră/îndulcitor;
  • 50 g unt topit. 

Se face simplu și foarte repede, așa cum sunt cam toate rețetele mele. Am pus un pachet și jumătate de biscuiți împreună cu untul în robotul de bucătărie, până a căpătat consistența nisipului. Am așezat biscuiții sfărâmați în tavă (am folosit o tavă pentru tarte), apoi am dat tava la rece cam 20 de minute. Aceasta este crusta cheesecake-ului. 

Între timp, am bătut crema de brânză, care e bine să fie la temperatura camerei, cu 50 g de îndulcitor și smântâna pentru frișcă, care e bine să fi stat în frigider minimum 6-8 ore, cu restul de 50 g de îndulcitor. 

Am amestecat crema de brânză cu frișca. Am rupt grosier câțiva biscuiți și i-am pus în cremă, pentru textură, apoi am nivelat crema peste crusta de biscuiți. 

Am ornat cu biscuiți întregi, dar puteți folosi biscuiți sfărâmați, frișcă, după cum vă spune imaginația.

Abia acum urmează partea grea. Cheesecake-ul trebuie să stea minimum 4 ore, (preferabil 6 sau peste noapte!) la frigider. 

Abia după aceea se savurează pe îndelete. 

Pozele frumoase sunt făcute de soțul meu, el reprezintă latura artistică a familiei. 



Comentarii

Postări populare