Orez cu fructe de mare



Acest fel de mâncare nu este chiar paella, dar seamănă. Nu am avut toate ingredientele pentru o paella veritabilă, însă gustul este la fel de bun. Se face foarte repede (aprox. 20 de minute) și aduce un aer de vacanță la masă.

INGREDIENTE:

  • 1 ceapă medie,
  • 1/2 ardei kapia;
  • 1 pahar de orez sălbatic/integral;
  • 270 g fructe de mare congelate;
  • sare, piper, amestec verdețuri italiene, turmeric (1/2 de linguriță) și pimenton (1 linguriță).

Am tocat ceapa mărunt și am pus-o la călit împreună cu ardeiul, în puțin ulei de măsline. După ce s-a înmuiat ceapa, am adăugat orezul și 4 pahare de apă. Am lăsat la foc mic până când orezul a început să se umfle. Am adăugat fructele de mare (congelate) și am pus condimentele, după gust.

 Folosesc întotdeauna amestec congelat de fructe de mare de la Lidl pentru că sunt bine variate și, mai ales, curate. Am mai lăsat pe foc cel mult 5 minute, până s-au gătit fructele de mare. Aveți grijă să nu gătiți prea mult fructele de mare, devin cauciucate!



Orezul se servește cu lămâie și sos de usturoi.

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare