Brioșe fără zahăr (baby friendly) cu zmeură


Ceva dulce de care să se bucure toată familia, de la mic la mare? Nimic mai simplu! Dietetice, destul de inocente și pot fi oferite celor mici pe post de gustare. V-am convins? Hai, la treaba!

INGREDIENTE:

- 3 linguri de făină integrală de grâu/ovăz; (de data asta am folosit de grâu)
- 3 linguri făină de cocos;
- 2 linguri fulgi de cocos mărunțiți;
- 4 ouă mari;
- 2 linguri iaurt grecesc 10%;
- 2 linguri ulei de cocos/unt topit;
- aprox. 100 g zmeură/după plac. (eu am folosit congelată)


Rețeta este rapidă și fără tehnici speciale de gătit. Am amestecat toate ingredientele, cu excepția zmeurii și am mixat la viteză medie aproximativ 3 minute. Am asezat compoziția în forme de brioșe, apoi am adăugat bucăți de zmeură. Au ieșit 9 brioșe delicioase!



Am pus la cuptorul încins pentru aproximativ 20 de minute, la 180 grade.

Poftă bună!


Comentarii

Postări populare