PRĂJITURĂ CU RICOTTA ȘI NUTELLA

 
 
Prima răceală a ștrumfilincăi și nevoia de a-mi elibera stresul într-o formă pașnică: am pus să coc o prăjitură. De obicei, cele mai gustoase preparate le-am obținut când am făcut din gătit o formă de terapie. Când m-am străduit și am cântărit fiecare miligram, parcă rezultatele nu au fost mereu așa spectaculoase. Ca formă de terapie sau nu, vă invit să îi răsfățați pe cei dragi cu o prăjitură incredibil de gustoasă și foarte rapid de preparat:

INGREDIENTE:

  • 250 g ricotta;
  • 200 g făină Grania 000;
  • 1 plic praf de copt;
  • 3 ouă;
  • 150 g Green Sugar;
  • 1 plic zahăr vanilat;
  • 50 ml ulei cocos/floarea soarelui;
  • 2 linguri cu vârf nutella;
  • Un praf de sare.

Se mixează ouăle cu Green Sugar, apoi se adaugă, în ordine: ricotta, uleiul,zahărul vanilat, sarea și făina amestecată cu praful de copt. 
 
Se omogenizează bine aluatul și se răstornă 3/4 din el într-o tavă tapetată cu hârtie de copt. Restul de 1/4 de aluat l-am amestecat cu două linguri de nutella, apoi l-am adăugat în tavă, peste aluatul alb, creând aspectul marmorat. 

Se dă la cuptor pentru aproximativ 25 de minute, la 180 grade.

Opțional, se poate glazura cu nutella cât este caldă.

Înlocuind zahărul cu Green Sugar am scutit aproximativ 400 kcal, însă prăjitura e departe de a fi dietetică. Textura este ușor sfărâmicioasă și irezistibil de ciocolatoasă!


Poftă bună!

Comentarii

Postări populare