Gustare dietetică: plăcințele cu brânză fără aluat



Cine a zis că nu putem mânca dulciuri la dietă? Putem! Fără mustrări și fără să ne sabotăm!
 Astăzi vă propun plăcințele inocente cu brânză:

INGREDIENTE:
  • 250 g ricotta;
  • 3 ouă;
  • 3-4 linguri Green Sugar (în funcție de cât de dulce vreți să fie)
  • 4 linguri de griș;
  • un pumn zdravăn de stafide;
  • opțional, puteți adăuga esență de rom/vanilie, după plac.


Am bătut bine ouăle cu îndulcitorul. Puteți folosi orice îndulcitor doriți, eu prefer Green Sugar întrucât are indice glicemic 0 și este foarte stabil la copt, fără a lăsa acea notă amăruie pe care am observat-o în cazul altor îndulcitoare pe bază de stevia.
Apoi, am adaugăt în ordine: ricotta, grișul și stafidele. Am folosit forme de silicon luate de la Lidl, nu au nevoie să fie unse în prealabil cu grăsime. La fel de bine, puteți folosi forme de brioșe. Am umplut formele cam 3/4, întrucât plăcințelele cresc puțin în timpul coacerii. 

Am dat la cuptor pentru 25 de minute, însă timpul depinde de cuptor, așa că faceți testul scobitorii.
Puteți pudra plăcințelele cu îndulcitor sau le puteți servi cu un sos de zmeură. 



Poftă bună!

Comentarii

Postări populare