Copănele de pui în crustă de fulgi de porumb



Dacă sunteți la dietă, cu siguranță știți importanța unui “cheat-meal” la momentul oportun.
Este important atât pentru a-ți satisface o poftă, pentru a restarta metabolismul, cât mai ales pentru a face dieta mai ușor de ținut. Vă propun o variantă dietetică și mult mai sănătoasă a copănelelor “pane”. Chiar dacă nu sunteți la dietă, tot merită testată!

INGREDIENTE:

  • 5 copănele (aprox. 400 g);
  • 1 ou;
  • 80 g făină de ovăz (sau albă, dacă nu numărați calorii);
  • 2 linguri de lapte;
  • 2 linguri de muștar;
  • 100 g fulgi de porumb fără zahăr (am găsit bio de la Verival);
  • condimente, după gust (am folosit sare, piper, fulgi de chilli, usturoi granulat și cimbru).


Nu sunt de acord cu teoria de a nu spăla carnea de pui, astfel că am spălat bine copănelele și am înlăturat pielea. Copănelele spălate le-am sărat, piperat și le-am uns cu muștar. Apoi, am amestecat făina cu condimentele, am bătut oul cu laptele și am pus fulgii de porumb pe o farfurie întinsă. Am dat copănelele prin făina condimentată, apoi prin ou și le-am tăvălit in fulgii de porumb.
Le-am așezat pe hârtie de copt și le-am dat la cuptor pentru 45 de minute, la 180 de grade.

 Au ieșit minunate, numai bune pentru un cheat-meal regulamentar.

Se pot servi cu un sos din iaurt cu usturoi sau salata verde. 




Poftă bună!

Comentarii

Postări populare